viernes, 31 de octubre de 2014

EL MÀRKETING 3.0



EL MÀRKETINK  3.0
El guru del màrqueting modern, Philip Kotler, defensa que estem en un moment de canvis en el màrqueting on cada vegada importen més els valors.
La societat està canviant degut a les noves tecnologies y la crisis, a causa d’això el concepte del màrqueting s’està replantejant. Sobretot l’actitud dels consumidors ja no és la mateixa.
Llegint el article i escoltant el vídeo, ens adonem que estem en un moment de canvis  segons Philip Kotler el Màrqueting està seguint reemplaçant, per un altre tipus de Màrqueting més emocional,  podríem dir que necessita la creativitat per connectar-se com va dir Steve Jobs, un altre visionari en el camp de  les tecnologies. Philip K. Diu que està sent reemplaçant per connectors, així ho podem entendre amb l’explicació de Steve Jobs.
Durant els últims anys hi ha hagut una gran baralla entre les marques i els minoristes. Les marques han perdut la confiança dels consumidors. La marca necessita està connectada amb els sentiments dels consumidors, no només amb els atributs o necessitats.

  •  Ja no es suficient amb donar-li al consumidor el que demana, se li ha de dona el mai pensarà que es possible. I ens em de ficar al lloc del consumidor.

A aquest tipus de nou Màrqueting el Philip K. El defineix com el Màrqueting 3.0, fica en punt de mira en els valors, per transmetre’ls, però primer els ha de definir per arribar als objectius, així es crea una nova faceta col·laboradora, cultura i creativa dels treballadors.
El canvi que es proposa amb el Màrqueting 3.0 es donar prioritat als consumidors. Tenint en compte el seu comportament i els valors d’una empresa cada vegada més ficats de cara al exterior, amb les rets socials, permet amplificar les seves opinions, així les empreses poden reinventar-se  i ficar-se dins del món 3.0.


SI TE GUSTAN MIS POST SIGUEME O COMPÁRTELOS

YOLANDA@HOTMAIL.COM

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Si quieres deja un comentario.